Na, ennek nem sok köze lesz bármiféle technológiához...
Miért van az, hogy az ember elmegy vásárolni (Interspar), így az ünnephez közeledve (ami mára leginkább a Nyúl és Tojás nap és a Lerészegedni idegeneknél nap ötvözete), és a legközelebbi hiper/szupermarketben a bejáratnál fogadó választéktól sírni lenne kedve? Nem csak az a gond, hogy nyusziformában a csoki ára a háromszorosára szökik, de a márkánként szétválasztott polcokon egyetlen ízléses és szép, valamint vállalható árú terméket sem sikerült találni. A kicsi nyulak meg, amelyekből szétszór vagy huszat az ember, teljesen eltűntek, illetve hátul eldugva volt néhány, jobbára sérült példány.
A legtöbben csinálnak valami tojásszerű csomagolást másfélszer a szokásos áron, ami hagyján. De a lila színű nyúl igazán borzalmas. Meg a kék vagy a zöld, még a Lindt aranyszínű volt a legvállalhatóbb, darabja egy ezres. Volt még néhány tojáscsomag, féltojás, konyakmeggy, stb, és a szokásos ehetetetlen nugátborzalom, most nyúl alakban. Ha ma lennék kisgyermek, több se kellene egy jó alapos neurózishoz.
A kérdésem: vajon brandingszempontból megéri ez? Nem lehet, hogy többet árt a márkának, mint használ?
Miért van az, hogy az ember elmegy vásárolni (Interspar), így az ünnephez közeledve (ami mára leginkább a Nyúl és Tojás nap és a Lerészegedni idegeneknél nap ötvözete), és a legközelebbi hiper/szupermarketben a bejáratnál fogadó választéktól sírni lenne kedve? Nem csak az a gond, hogy nyusziformában a csoki ára a háromszorosára szökik, de a márkánként szétválasztott polcokon egyetlen ízléses és szép, valamint vállalható árú terméket sem sikerült találni. A kicsi nyulak meg, amelyekből szétszór vagy huszat az ember, teljesen eltűntek, illetve hátul eldugva volt néhány, jobbára sérült példány.
A legtöbben csinálnak valami tojásszerű csomagolást másfélszer a szokásos áron, ami hagyján. De a lila színű nyúl igazán borzalmas. Meg a kék vagy a zöld, még a Lindt aranyszínű volt a legvállalhatóbb, darabja egy ezres. Volt még néhány tojáscsomag, féltojás, konyakmeggy, stb, és a szokásos ehetetetlen nugátborzalom, most nyúl alakban. Ha ma lennék kisgyermek, több se kellene egy jó alapos neurózishoz.
A kérdésem: vajon brandingszempontból megéri ez? Nem lehet, hogy többet árt a márkának, mint használ?