A legutóbbi hírek szerint nagyjából 23-a körül kijön a kb. egy hónapja beharangozott patch, ami egyes hírek szerint a shield bug-ot is javítja majd. Minden bizonnyal emiatt csúszott, hiszen ez az eredeti javítási listában nem szerepelt.
A történet igazi tanulsága azonban az, ahogy a nagy multi SEGA túl korán dobta ki a Creative Assembly által készített Medieval II: Total War játékot. Ami igazán durva, hogy maga a játék témája egyértelműen visszatérés a korábbi sikerhez, a Medieval TW-hez, míg a motor nem sokat fejlődőtt a Rome óta. Ja, a télapó meg valószínúleg megette a beta testinget, ezért volt elég bugos az eredeti kiadás.
A hibák legnagyobb részét a modderek kijavíthatták uigyanakkor, mivel a program rendkívül változtatható, ami játszhatóvá tette. Hasonló mértékű moddolhatóságot csak az Europa Universalisnál láttam eddig.
Mindezek mellett a CA nagyot zuhant a szememben. Egy biztosra utazó játékot sikerült eléggé elrontaniuk, ráadásul tipikus eye candy jellegű: szép grafika, kevés kihívás, bugok.
Úgy tűnik, törvényszerű, hogy félkész termékekkel jöjjenek ki, bár azért a Dungeon Lords-ot nem lehet utólérni.
2007.03.19. 07:41
A Medieval II v1.2 patch-e már a spájzban van
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://caracallablog.blog.hu/api/trackback/id/tr6748171
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.