vagy más sem? Esetleg nincs is rá szükség?
Alapvetően nem vagyok pártolója a tartalom és a reklám, üzletmenet összefolyásának, mert kompromittálódik az írásmű, meg talán hosszútávon nem is feltétlenül nyerő stratégia. Mindenesetre az Index karácsonyi bevásárlólistája egy necces lépés.
Mert ugye azt tudjuk, hogy az ajánlott Bookline-nal közös tulajuk van, de hogy a többiek vajon fizettek-e a linkekért, vagy ez spontán módon állt össze, az kérdéses, bár én a második verzió fele hajlok.
Azért jó volna tudni.
2007.12.09. 12:44
Csak én nem látom a diszklémert,
Címkék: marketing index verseny
1 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://caracallablog.blog.hu/api/trackback/id/tr33257789
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2007.12.09. 12:56:02
Tuti hogy fizettek érte, Krisztus koporsóját se őrizték ingyen.
Egy érdekes poszt arról, hogy vajon hogy készülhetnek az index ilyen témájú cikkei . :)
href.hu/x/44mi
Egy érdekes poszt arról, hogy vajon hogy készülhetnek az index ilyen témájú cikkei . :)
href.hu/x/44mi