számítógépes játékokra vonatkozik, és kimondja, hogy négy jó képet, egy vonzó bekezdést és egy igéretes felsorolást minden számítógépes játékhoz lehet csinálni. Vagyis, hogy semmit sem ér a játékokon lévő leírás.
Ez egyébként a Dungeon Lords c. rettenetes játék alapján jutott eszembe, ami ma véletlenül megint a kezembe akadt. A legendás D. W. Bradley (pl. Wizardry 7) játékát a kiadó (Heuritic Park) túlságosan sürgette és sikerült félkészen kiadni ("had more bugs than Starship Troopers"). Az 1.4-es patchcsel játszható, a Collector's Editionnel meg élvezhetó lett - állítólag, mert nekem a sima van meg. Ja, és összehasonlításul: a játék 2005-ös (a Morrowwind 2004). Remek kritikákat kapott meg minden, de egyrészt a kiadott (1.0-s) verziót nem lehetett végigjátszani, hiányoztak UI elemek, stb., míg bútorok és civilek csak a Collectorsba kerültek bele.
Az egészben igazából a legfelháborítóbb, hogy vagy kifizetsz vakon néhány ezer forintot, vagy beállsz a szerzői jogsértők népes (és igencsak illusztris) táborába. Ja, no visszafizetés, mert a szoftver alapszabálya: úgy kapod, ahogy van ("as is"), és legföljebb reménykedhetsz a patchben.
2007.06.25. 20:04
A "négy screenshot" törvény
Címkék: marketing szerzoi jog jatekszoftver
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://caracallablog.blog.hu/api/trackback/id/tr99105741
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.